środa, 21 maja 2014

opowiadanko

Rozdział I
Zaczynało się wystawianie ocen piękny czerwcowy poranek . Wstałam jak zwykle wcześniej rano wykąpałam się, wyprostowałam włosy po czym zrobiłam wysokiego kucyka  , zjadłam i za nim się nie obejrzałam wybiła ósma . Zezłoszczona pognałam do szkoły . Jednak nauczycielka nie skomentowała mojego spóźnienia .Właśnie ,gdy szłam do ławki usłyszałam komentarze typu 'Ta niezdara znów się spóźnia'.Nie zwracając uwagi na komentarze. Usiadłam koło mojej najlepszej przyjaciółki .Wyciągnęłam książki spojrzałam do zeszytu niestety zapomniałam odrobić zadań domowych czy ten dzień mógł byc gorszy-pomyślałam. Wtedy moja nauczycielka podeszła sprawdzić prace domową. Dostałam lufę czasem nawet Ci najlepsi ją dostaną no cóż zdarza się .Lekcje szybko minęły .Wróciłam do domu pooglądałam moich ulubionych anime. Kolega z klasy obiecał pożyczyć mi mangi w następnym tygodniu nie mogę sie doczekać.Usiadłam koło okna otworzyłam je na oścież .Czułam nocną bryzę kochałam zapach morza . Jak zresztą można go nie kochać mieszkając nad nim od dzieciństwa. W powietrzu było czuć miłość zbliżał się sezon więc wszędziej chodziło dużo par .Tylko ja taka samotna patrzyłam jak wszyscy się cieszą .Słońce zaczynało zachodzić to chyba najpiękniejszy widok nad morzem .Jak zwykle odrobiłam pracę domową słuchając muzyki Avicijego "Addicted to you". W końcu skończyłam .Stanęłam naprzeciw lustra .To już nie była ta sama chuda Futaba -pomyślałam. Jednak to wcale nie była prawda dziewczyna była chuda rozmiar spodni to jedynie 27 w biodrach. .Nim się obejrzałam tyle urosłam -myślała .Niestety to była prawda miała prawie 1,8 wzrostu.Szybko rozpięła włosy były one nieco zniszczone i matowe sięgały prawie do talii . Usiadła na łóżko i zastanawiała się nad sensem życia .Nie miała nikogo bliskiego zawsze siedziała sama w domu. Posiadała bardzo niską samoocenę zawsze myślała ,że ludzie nie chcą się z nią zadawać bo jest nudna i  nie pożądana i szpetna. Jednak każdy chłopak ,który ją mijał oglądał się za nią. Nigdy żaden do niej nie zagadał bo myślał ,że jest zajęta .Siedziała sobie na ławce i czytała książkę "Z tęsknoty za Judy".Wtedy koło niej usiadł jakiś chłopak widać ,że o wiele starszy miał coś ponad 1,9 i piękne bursztynowe oczy jednak Futaba nawet na niego nie spojrzała za bardzo była zajęta czytaniem .Chłopak sam wyjął z torby jakąś książkę i zaczął czytać.Minęło sporo czasu i niby się nie obejrzała było już prawie w pół do dwudziestej .Wstałam miałam właśnie iść gdy nie spodziewanie jakiś chłopak chwycił mnie za rękę .Kto to był nie znałam go co on sobie w ogóle myśli .Spojrzał mi w oczy pierwszy raz go widziałam . 
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz